måndag 6 december 2010

Fniss nu gör jag likadant !

När jag är lite trött kan jag bli tyst... blanda om orden och jag har flera signaler när det gäller trötthet!
och blir man trött så orkar man inte alltid det där man vill göra utöver sina måsten men nu kommer DET sakta krypandes... Pysselsuget - fixar suget ... jag pysslar liiite hemma men i år
blir det nog ingen tid över för någon  JUL PYSSEL de Luxe....

 
men en sak blir det i alla fall
man säger att man blir (präglas) av dem man är med!
det finns en sak som RETAR MEJ en sak min MAN GÖR....
Han brukar OFTA strax INNAN JUL gå poch köpa sig något han behöver eller vill ha
HALLÅÅÅÅÅÅ - kunde inte vi fått köpa dej den i Julklapp / alternativt SKIIIIIT ja ha, då får du lämna tillbaka den här klappen för den är precis likadan som den du just köpt dej !!!
och idag tänker jag göra EXAKT samma SAK jag tänker köpa mej denna
Jul Pysse De Luxe åt mej själv bilderna idag från den boken ser lovande ut du kan åxå provläsa den på Adlibris.com Men om jag nu får tycka något SÅ KÖP DEN HOS DIN LOKALA BOKHANDEL!!! ;)

Jag kommer inte att hinna med något Julpyssel de Luxe
Så boken ska jag unna mej
 och lite tid för att blädda i boken och njuta av fina bilder och tips borde jag väl hinna med =)
Ikväll är vi bjudna på Julbord på Rosfors herrgård PÅ EN MÅNDAG!!!
min pappa har bjudit min familj - jag har aldrig besökt Rosfors herrgård så det blir kul!

Nu bär det av till Luleåbutiken och lite arbete....

Inga kommentarer: