lördag 4 december 2010

Fyra leveranser till Luleåbutiken de senaste dagarna

Nu kommer de restnoterade varorna in droppandes från våra leverantörer... Torsdag fredag har det anlänt en hel del till Luleå butiken så idag ska jag köra lite TILL Luleå butiken och ännu mera Från Luleå till Älvsby butiken !
Stora välsvarvade provdockan har vi väntat på sedan i våras och nu finns de äntligen på butiken igen likaså den lilla svarta!

 
På Handplockat kallar vi dessa för Maräng kuddar! finns i olika färger... när vi målat färdigt och tapetserat om på övervåningen ska jag faktiskt trilla dit på denna i ... helt otippat faktiskt...

Svart.... denna bilden är min egen (gillar den och jag vet att jag har bloggat den tidigare) övriga idag är från leverantören....

STOR rostig och speciell... ibland köper man in saker bara för att de är unika.... denna "fågelbur" borde ha anlänt till Luleåbutiken nu.... nyfiken att få se den live igen, minns den från inköpsmässan!

Denna finns i bägge butikerna =) hel fin...

Igår kväll firade vi bästaste vännen! Helmysigt pratade semesterminnen och stoooorskrattade vuxna och barn TILLSAMMANS det är ju för mysigt när alla har kul ihop!
Strax dax för lite lördags arbete...
ikväll blir det vågrät soffläge och lite GLÖGG!!!! (Sedan måste jag ju förfarao JULA hemma åxå)
Har tipsat mina vänner på Facebook om denna goding redan men Ni måste ju åxå få detta GLÖGG TIPS
Dufvenkrooks Chili & Choklad
Underbar i gommen, värmer hjärtat och underhåller naveldjupet
OCH sätter sina spår i form av volanger runt midjan =) (dessutom HELT körbar Bra för maken och mej som har fastighetsjour) HÄR kan ni läsa lite mera om denna GLÖGG!

NU måste jag göra mej i ordning C I A O!

2 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

GLÖGG E GOTT :)


S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

Välkommen att vara med :)
Håkan

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Den glöggen vill jag ha! Tro om den säljs i Nirge...troligen inte :o(
Trevlig blogg du har! Ny på det här med blogg så jag är inom allt jag finner, kommer med all säkerhet tillbaka !!