fredag 31 december 2010

Get the Party Going - The Chokolate is Flowing!


Varannat år hos oss varannnnnnat år på annan adress... mysig tradition väntar... min klänning är svart... men jag vet inte vilken jag ska välja den med glitter och hög halsrigning eller svart blank coctail...
 jag tror jag tar den första ...  Strax dax för - piff och fix...
kolla in bilden ovan stressfian till bloggerska har stavat kommentar med ett m =) så JAG!


Hur många är vi som i dag / natt ska avlägga nyårslöften ?
Glöm inte: En lång vandring börjar med små steg
sååå det kan vara en bra tanke att ta med sig....

Detta var en fin detalj till dukningen:  Mål för 2011
dessa fina hittade jag hos "home work" helt underbar är den fiffiga påsen med nyårs konfetti  till varje kuvert... fin att skicka med inbjudan med !!!!
 
Fiffig och busenkelt nyårs partaj fix hittade jag HÄR skriva en nyårs text på datorn och sedan skriva ut den klippa remsor och  pling festligaglas.....
 
Tack för ett givande Bloggår och
 GOTT SLUT PÅ 2010!
Önskar er alla Härlig Nyårsglans!

4 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Kikar in och önskar Gott Nytt År!

Tack för härlig inspiration under året! ♥

Kram
Mia

sussi sa...

Önskar dig gott nytt år kram sussi

hemma hos lilla mej sa...

Önskar dej ett riktigt Gott Nytt År.Kram Rita ♥

Bird sa...

Thank you for including my party here! :)
XO
bird