fredag 17 december 2010

Jul lunch !

Idag bjuder vi vår personal på Jul lunch på "Old way seven" så jag hoppas det är fullt upp i Pappas kök! Översta våningen där det lyser =) på bilden.

Min Svärmor har gjort Janssons frestelse och vår son har gjort vit ischoklad med lime... annars har Min faster Maja och pappas vän Yvonne lagat Julmat ...säkert hela veckan ;) Som ni ser på bilden så snöar det vågrätt just nu ...

Jobbade i Luleå butiken igår Fin fina Ofelia bysten (250:-) fungerar utmärkt som smyckes hållare eller hur...
Vi hade fått massor med nya fina skyltar i Luleå butiken (hamnar i Älvsbyn i kväll)
Always kiss me Good night

Maken har skottat hela natten och när han nästan var färdig så gick traktorn sönder.. han kan nynna på låten från Macken "det är vattenpumpen Gerd, det är Vattenpumpen gärd som har slutat gå...." han sover några timmar nu sedan ska han fortsätta... vi kan säga som så, att vi har, som Lotta på bråkmakargatan brukar säga - Jag har en ONIXDAG IDAG... (otursdag) det har tjorvat med en hel del redan och det är bara lunchtid....

Om tomten inte vet, så kan han ju kolla in butiksbloggen jag önskar mej då en röd cykel pakethållare som jag kan skruva upp på väggen och de där fina glas underläggen....

VILD fredag på er kära Bloggbesökare VILD FREDAG ! Om än det är en Onixdag!

1 kommentar:

Skatan sa...

Hej frun.

Tittar in på "pakkethållar'n" och förälskar mig djupt. Finns den i andra färger mån' tro?

Hoppas allt är bra med dig.

kram,

Anna