tisdag 21 december 2010

Paket paket och grubblerier....

LITE SVART/VITT IDAG i Alla bemärkelser....


Fler paket inslagnings förslag.....
knyt fast något personligt i banden som passar mottagaren... det om något piffar klapparna!

Gårdagen blev inte alls som planerat!!!! Min snyggo Pappa är sjuk... Akuten och inläggning så just nu är det lite upp och nedvända världen... Idag ror värdens bästa personal med ALLA ÅROR
Jag kan inte bidra med något jag sitter med min pappa!

TVÅ enorma pallar med varor ska i dag upp i Älvsbyn och Luleå och jag blir bara hyberstressad av tanken men personalen fixar det säkert...
Nu är fokus på att få pappa FRISK

Håll i tomteluvorna det snöar och är vinter i hela vårt land!

6 kommentarer:

Suzan sa...

Stanna du hos din pappa, inget annat är viktigare nu. Det ordnar sig helt säkert med varorna.
Sköt om dig.
// Suzan

Hilda sa...

Vi fixar det =) Ta hand om lilla Pappa du :)och stressa INTE. Kram på er

Unknown sa...

Ja du vännen,allt ordnar sig nog för det finns väl inget viktigare än att finnas hos sina nära,när nåt händer..Så ta det lugnt och var rädd om dig...KRAAAM/Annelie

Ingrid sa...

Kram kram kram och åter kram till dig och din pappa. Hör av dig Anna om det är något. Tankar med värme åt ert håll.

~Ingrid

Pite ByggnadsvårdsErica sa...

Håller tummarna för att din pappa ska bli frisk.
Önskar dig en God jul och ett Gott nytt år!

/Pite ByggnadsvårdsErica

Maria sa...

Hoppas att det går bra med din far! Ta det lugnt i juletid!