torsdag 30 december 2010

Snart sluut !

 
Sprang ut i sonens skooor!
 hallå han är 10 år och har större fötter än mooor sin!!! varför "tvär sprang jag ut" då ?  Jag var bara tvungen att bränna av tre bilder på innergården... Snö frost och vintertäcke överallt!!!! ville föreviga det och det höll på att mörkna!!

Ett bagarstuge fönster har blåst sönder men hela huset är frostigt ...kallt men vackert kysst av Kung Bore !!!

Jag ska nu släcka alla ljus i huset....  vi kunde inte bestämma morgondagens meny så vi gör en i kväll och smakar av den som middag och sedan alternativ två i morgon.... Lyxigt med Mys och långkalllings slappar middag i kväll och i morgon glitter och coctailklänning!!!!Middag på annan adress ikväll och i morgon!!

Måste visa vilken fin klapp vi fick av Ola & Maja (pappas tvillingbror och världens bästa faster!)
En -handgjord FIN luffarkrona med två ljus... just nu så hänger den på en krok i matsalsrummet!
Maja (Ola får ursäkta men jag tror det är hans fru som valt) har så god smak... det var så charmigt Maja och min mamma kunde ibland komma hem och bägge hade köpt likadana kappor...ovetandes om den andra ( inte så konstigt iofs - herrarna såg ju likadana ut så de har ju GOD SMAK både Maja och Mamma)

Nu är det snart slut på 2010 snopet  trots att detta har varit den längsta julen någonsin så ha i alla fall året verkligen gått undan.... Mammas gamla tomtar är nästan de enda i tomtväg som fick kommafram denna JUL

HU JEDA MEJ vad jag har saknat min lillla rödhåriga virvelvindsmamma denna (SKIT) Jul
Hon satte alltid barnbarnen i första rummet och just nu saknar vi henne extra mycket!
Men imorgon är det nyårsafton - det känns BRA!

Den dagen på året vi alla kan glossa glittra och flärda till oss lite extra!!!

4 kommentarer:

Skatan sa...

Hej igen! Ja det vore trevligt. Jag skulle dock behöva veta pris först så jag kan se om det finns utrymme i vår skrala slutet-på-december-kassa...

Om du vill får du gärna mejla mig på kontakt@annakarin.it om du inte vill ta det den här vägen ;)

Trevlig kväll,

A

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen, Tack för all inspiration du bjuder på. Hoppas det nya året blir lite lugnare för dig,alla behöver vi lite vila efter december månad inom handeln.Vill önska ett GOTT NYTT ÅR.
Kram Theres

Handplockat sa...

Skatanjagfixar så du fårpriset på pakethållaren =)

Tess TACK Vad glad jag blir =)

Gott slut på 2010

Unknown sa...

Dag Vännen,
Ik wens jou en je gezin een heel goed en gezond 2011!
Lieve groet, Marja