torsdag 6 januari 2011

Summerar 2010 Juni

Dagens Andra inlägg handlar om JUNI 2010
Största delarna av Juni hade vi semester.. men "bara" Barnen och jag. Min Man tycker inte om att flyga så han stannade hemma och jobbade (och suck han har än inte haft semester men mellan juloch nyår har han varit ströledig någon dag då och då)
Barnen och jag samt barnens kusin åkte reguljärt och bokade boende bara en vecka innan vi åkte!
Blev en hel del Converse för vår dotter ;)

Himmel vad jag laddade batterierna
Vi bodde en vecka i Bang Tao, en natt i Patong och två veckor i Kamala..
(kram till alla godingar som vi lärde känna på vår härliga semester).


Fantastisk vacker midsommarafton denna underbara bukett kom Lena och Marti med Det blev en MINNESVÄRD Midsommar mer om det om ni kolla in inlägget från Juni ;)
Flest kuddar i sängen vinner!!!! Sova borta bra men sova hemma är bäst!
Härligt att komma hem och sova i sin egen säng!

Midsommartårtan njöt vi av i flera dagar =) -Tack LENA!
På butiken var det jordgubbsgirlanger och glada kaffekoppar som gällde!

Nu är bikinimärkena nästan borta och jag hoppas på ny semester
Jag förstår inte hur vi ska kunna sluta med att åka till Thailand på lågsäsong och i "regnperioden"
"Billigt billigt" (bättre pris än att semestra i Sverige och resan likvärdig med resmål vid medelhavet!)
Jag kan bara vara ledig vissa veckor eftersom jag måste vara på jobbet när alla andra ska ha semester...
så det är väl för himla tur att vi har hittat en bra plats i världen just den begränsade tiden jag får vara ledig!

Inga kommentarer: