onsdag 5 januari 2011

Summering 2010 April

Vi hade Massor med snö kvar i April!

Jag Älskar Pärlhyacinter och unnade mej flera krukor i våras sedan planterade jagned de utblommade lökarna i rabatten få de om jag får njuta av dem till sommaren.
Massor av SPA tankar... himmel vad jag längtade efter SEMESTERN i April...
Det simmades scrubbades och njöts av underbara Munkholms handgjorda egenvårds produkter
börjar vara dax igen att börja om med härliga saltscrubben..
 Gör ju under för trista vinterhuden...
Bästaste vännen och jag drog på en Roadtripp till Sundsvall & Uppasala för att hälsa på våra "polare"
och planera lite inför en födelsedagsresa för oss fyra (detta år) Jag fick Äntligen besöka fina butiken Nordljus bilderna ovan från Nordljus.


Vårkänslor pinnen Fiiiiin snart får den göra "rätt för sig " igen,,,
Tre familjer drog till fjällen men jag stannade hemma med fastighetsjour
 det är den MEST Ensamma påsken jag upplevt!
Men det var vackert utomhus...

I april anlände Äntligen de efterlängtade godingarna från Veravinci
lovely

Inga kommentarer: