torsdag 10 februari 2011

Ur Kaoset flödar kreativiteten !!!!

 Hej godingar!
Nu ÄR DET KAOS på Handplockat (tur att vi har så förstående kunder)
Vi är ÖVERÖSTA med massa snygga saker och SAMTIDIGT så GÖR VI OM
Imorgon förmiddag målar Åsa En vägg så så kan vi i alla fall börja med vår nya "tanke"
Lördag Efter stängning kommer tapeten upp på en annan vägg upp
Så på SÖNDAG VET JAG VAD JAG GÖR ;)
Jag längtar till lilla lådförvaringen (till höger på bilden) kommer till oss
 den ska jag ha bakboken på när jag bakar fin med lutningen
det kommer TVÅ och jag har då tingat EN ska ha den i köksfönstret toppen med fler lådor till allt smått i köket... om jag inte miss fel kommer den snygga lampan hem åxå ;)
 
Just nu handlar det mycket om FÖRVARING för mej hemma OCH på Handplockat
ikväll ska jag jobba på Handplockat för att få liiiiite struktur på KAOSET!!!!
Alla bilder idag från vår NYA leverantör
Som det är just nu är det Bara saker på varandra
 men himmel vad fint det ska bli och vilken tur att jag har fått sådan FIIIIN HJÄLP


Veckans blomma går HELT klart Till vår personal och alla EXTRA HJÄLPISAR som jobbat med att bära bära och bära ... JAG SKULLE INTE KLARA MEJ UTAN ER
T A C K
Imorgon väntar ett litet äventyr... Våra barns Bugg grupp har surrat om en "övernattning"
Min Man tyckte att det kan vi fixa och bjuda på
Så i morgon ska vi lagamat och ta emot ett härligt gäng barn och ungdomar som ska sova över och dansa /mysa ihop i en av våra lokaler som helt perfekt har en träningslokal i sig.
kl 18 börjar det hela - det känns så BRA
Vi jobbar lite annorlunda antal timmar i veckan min make och jag och vi  känner ofta att vi sällan kan ställa upp, men detta har vi hittat på själva och det ska bli kul att få bjuda på lite mat SNARRA och soväventyr för dessa GODINGAR!!!

Sköt om er Syggingar!

Inga kommentarer: