torsdag 3 mars 2011

ChillNorway Breeze Dress Så FIN ! = dagens andra inlägg !

 Nej jag kan inte vänta tills i morgon det får bli ett blogg inlägg TILL idag  fortsätter på dagens första inlägg med ChillNorway leveransen Denna är bara för underbar
Chill Norway Breeze Dress


Här ser ni en närbild på fickan och alla detaljer!!!
Ingrid som sköter vår Web butik har fotat (och modellat) och nu mailat mig bilder så jag KAN bara inte "hålla mej" och spara dem tills i morogn ni måste få se denna GODING BUMS =)
så här skriver indgrid på sin blogg
" Denna raring kommer att sälja slut fortare än vi kan blinka, den är rymlig i storleken.
 Jag bär small i båda modellerna."


 
Fin logga på ryggen ...


och detta är brodyren på en a ärmen!

Chill Norway Breeze Dress Hel härlig och ANVÄNDBAR vardag och FEST!!!
finns även i vår web butik
www.handplockat.nu

*GULP* strax innan min lunchrast ringde de från filteamet och de jobbade med sonens STIL i filmatiseringen av Isdraken De funderade om det var ok att de Klippte honom och gav honom en ny STIL..
-jaa svarade jag med pappas samtycke gör vad ni vill...
 -Vi tänker behålla längderna på huvudet men vi ska raka honom på sidorna!!!!

Jag tror minsann att jag får hem en "NY son" efter dagens Rep!
Tack för titten !

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Hallo snyggo !!
Sååå mycket fint ni får hem hela tiden..idag har jag gjort ett inlägg om din fina webbutik..kika in vet jaa..
Kraaam Anette