lördag 5 mars 2011

Fågelkvitter och solsken !

Ja fåglarna kvittar utan för fönstren på Västansäs och våra katter tittar drömskt ut genom fönstren och vill ut och " umgås lite" med de kvittrande roliga flygande kompisarna!
Lördag och en hektisk vecka med MYCKET sena nätter lägger vi bakom oss...
SKÖNT  Det blev en sovmorgon idag och den var välbehövlig!

Idag bilder från Butiken handplockat och den vita miljön med blå detaljer Har bloggat detta på butiks bloggen tidigare... Jag ska fota mer i Butiken idag för det har verkligen HÄNT saker där!
Igårkväll blev det en myskväll hos goda vänner och sedan anslöt min ut flyttade Kompis och hennes man då deras söner somnat hos mormor och morfar... SUCK VARFÖR BOR NI SÅÅÅ LÅNGT BORTA!!!
Skulle GÄRNA njuta av sådana fredagskvällar OFTARE mina vänner!!!

Jag var lite fundersam när tapeten kom den så så cremvit ut inte vit vit men väl uppsatt SÅ FIN
 (tack för hjälpen Jenny) sedan jag fotade detta har det anlänt MASSOR så när vi stänger butiken idag ska jag ta mina goa kompisar och botanisera i Butiken (och fota så ni får se massor med nytt)
Vi har verkligen packat upp massor med nyheter Suck sommar vibbar tycker jag =)


Jag gillar VERKLIGEN denna serien "mild och fräsch" samtidigt!
Servetterna måste jag bunkra upp redan nu!

Solen Gassar och det BLÅSER en hel del... på tal om SOLEN... Vår son fick en tub med solskydds faktor 25 som han ska använda nu dagligen tills dess att filmandet (ISDRAKEN) är färdig! Han är ju VERKLIGEN inte stormförtjust i att smörja in sig över huvud taget... Tänk det GÅR inte att sminka bort solbränna och fräknar så det är bara att smörja in sig !!!!

 Måste jobba några timmar denna helg men annars så har jag en liten förhoppning om att jag denna helg ska få doppa penseln i en burk med Beckers snickerislip, har ett litet Blocketfynd som pockat på min uppmärksamhet sedan i NOVEMBER... Jag vill bara IGNORERA mina inte allt för ny putsade fönster och måla denna goding i stället!!! Önskar er alla en PERFEKT lördag med allt vad det kan innebära...
Jag borde faktiskt läsa en bok åxå denna helg !
Den ligger helt oläst och jag är faktiskt nyfiken Den heter Isdraken och är skriven av Mikael Engström ;)

5 kommentarer:

sussi sa...

Mycket fint Kram Sussi.

Ingrid sa...

Hon som aldrig skulle ha blått och rosa hemma igen har fallit dit BIG time!! Åh jag älskar allt som kommer till butiken nu, som vårigt och fint.

~Ingrid

Anonym sa...

Söker som bäst ny tapet till ett rum..denna var så fin, vad är det för tapet?

Ingrid sa...

Jag ska fota lite i dag och lägga upp i shopen. Synd att vi inte har fler av böckerna och korten i lådorna som kom i veckan det hade varit perfa att skicka tänkte jag.

Vi har ju ganska mörkt hemma, alltså mycket ek så man får lätta upp det lite med pasteller. Precis som du hade jag en ROSA period i min ungdom och allt var just ROSA!!

Ev. kommer jag ner en sväng på HP och inventerar kläderna till shopen. Antal av varje storlek och så. Hann inte det i går för det var mycket folk i butiken.

~Ingrid

Made by Ina sa...

Underbar lampa!!!!

Vill ha vill ha ,)

Kram Marina