onsdag 16 mars 2011

Ja jag är allllldelessss prillig....

Jag vet inte VAD jag ska göra mej av med hemma så jag rymmer detta skåpet som finns på Handplockat
Jag tycker det är så fiiiint Patinan är Fantastisk och går inte att likna med någort annat
grågrön + vit + lite blått som skymtar på de rätta nötta ställena!!!

Luckan blir en "chiffonge hylla" så man kan ha skåpet öppet och det blir en fin avlastningsyta... 3500:- kostar det och jag vet inte var jag skulle rymma det ... suck !!!! obs bilden är från inköpet  av skåpet när vi köpte in det till butiken =)

Att jag har blivit galen i denna designern har väl inte undgått er bästa bloggbesökare...
Himmel vad hon är härlig... Här kan ni se bilder från modevisningen våren 2011 de plaggen har börjat anlända till Butiken

Denna Tunika ...

plus Denna kjolen
=
(lika med)

Denna combo!! finns på HP Waredrobe

I veckan hamnar flera plagg i web butiken
www.handplockat.nu

Nu ska jag lämna kontoret en stund jag ska över på Handplockat och träffa finaste LOTTA
som har butiken Moster FIN jag har Lotta abstinens och det känns bra att få råda bot på det idag!!!
Jag måste åxå spana in nya leveransen från Nyblom Kollén!
KUUUULIT

1 kommentar:

Nygammalt sa...

Så mycket fint ni har fått in och vilket skåp!!!

Tack för fina ord hos mig, hoppas du blir pigg snart också.
Jag har bestämt mig att det inte får vara något småätande och godsaker under veckan utan bara på lördagar. Har ju inte så mkt tid att spela på nu men skam den som ger sig ;)

Kram.