söndag 20 mars 2011

Kan inte låta bli

    Fler favoriter hoppas ni inte tycker jag är Trist som "snöat in" på dessa plagg här på bloggen!!
    Jag kan helt enkelt inte låta bli...
     I bakgrunden tunikan jag bloggade om igår .. i Fronten One size klänningen
    SUCK helt underbar med eller utan det breda höft skärpet...
    Klänningen är en förklädesklänning med två charmiga fickor på magen... Tyget har vit botten och blå rutor... jag gillar kängorna och skärpet till - det blir lite rufft till det skira =)
    Under klänningen Combon som jag bloggat om HÄR...
    Jag hade en supergullig tjej som ringde mej på butiken igår och jag hade fullt upp så hon skulle ringa vid ett ...det jag inte visste var att växeln kopplar in, så du lyckades nog inte nå mej
    Ring mej igen så åker jag ned till butiken och vi  kan gå igenom de modeller som vi har!!!
Visst är de fina ihop combon klänningen skärpet och skorna =) Igår jobbade jag i butiken det var så kul... vi har världens bästa kunder det bara ÄR så. Flera hade kört lång väg bara för att hälsa på oss på butiken DET gillar VI ;). Jag fick hjälp av polarn och hennes dotter och vi fick upp allt från Rice + annat
TACK FÖR HJÄLPEN!

Här ser ni de broderade rosorna på klänningens fåll... korstygn HELT underbart...
Efter stängning hälsade två andra kompisar på i butiken, det blev sen lunch och vi fick verkligen en helmysig eftermiddag!!! och vips var klockan halv sex när jag kom hem ... så går det när jag får vara på butiken =D
Här ser ni att klänningen har resår i bakre delen av kjolen (man måste inte ha skärp...)
Om du vill kolla in tunikan och klänningen utan skärp kan du kolla in HÄR på Ingrid som jobbar på butikens blogg där synns de fina fickorna tydligt dessutom eller så besöker ni Butiksbloggen


Igår skyltade vi med en så annorlunda armygrön blus/skjorta + annat nytt i ett av våra fönster... den överdelen är verkligen annorlunda ska fota den så ni får se ...

Idag har jag lovat mej själv och maken att jag ska unna mej minst EN timme utom hus (maken tycker att jag måste få frisk luft och ta det lite lugnt!!! undra vad HAN har i kikaren...) Solen ska få känna lite på mej men jag vill verkligen hinna ned på butiken och göra färdigt det jag har påbörjat åxå !!!

Finfin söndag önskar jag er ALLA

15 kommentarer:

Tess på Tilda och Mamma sa...

Gomorgon Vännen!
Det var jag som ringde dig i går, tack för mer inspiration på bloggen.Önskade jag hade möjlighet att komma förbi er och prova alla kläderna dom är ju underbara.Hängselklänningen vill jag bara ha, måste man vara trådsmal för den modellen,sitter den åt i midjan eller är den lite lös? Många frågor.Om jag beställer och det inte passar på min lilla kropp kan man skicka tillbaka eller?HA nu en bra dag och njut av lite solsken.Kram Theres

Handplockat sa...

hej hopp
ja då förstår du ju hur kär jag är ... Nej man måste inte vara trådsmal den är rak framtill som ett förkläde och har sedan smockresår bak utan skärp hänger den rak... jag bokar en åt dej sedan får du ringa butiken 0929-10025 så ordnar ni det "praktiska"

kramelikramen

Hulda sa...

Så flotte klær! Likte veldig godt fasongene og de fine fargene. Lyseblått er nydelig.

Handplockat sa...

kolla in länken nedan där bloggar Ingrid som jobbar hos oss om hängselklänningen ? tunikan IHOP och på den bilden har klänningen inget skärp =)

http://livetibyn.blogg.se/2011/march/ewa-i-walla-i-butik-nu.html

n o r d i n g å r d e n sa...

Men gud vilken bedårande klänning, så lantlig och söt! One size, man kan undra om tom jag skulle kunna ha den då!? Jag är lite sälformad i kroppen =) Oj vilken lycka att trippa runt i en sådan i sommar!!! DEn skulle passa en en Nordingårdsbo! Din butik ser verkligen inbjudande ut och grattis till webbtuiken!

Många soliga vårvinterhälsningar med takdropp från Nordingården

Ingrid sa...

Nu finns dessa i vår webbutik också, det har sina fördelar att vara lite krasslig...

Jag älskar också mina dagar i butiken och det är verkligen som att få SOLA INSIDAN lite...

~Ingrid

Butiken Handplockat sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Butiken Handplockat sa...

TOPPEN INGRID
då finns Ewa i Walla kläderna även på vår web butik
kopiera länken nedan och kolla in godingarna =)

http://www.handplockat.nu/klader/ewa-i-walla

kardemumma sa...

Halloj! Du röstade väl på min Julias Team Andreas! Hon sjunger nämligen i denna kör denna säsong!!
Värva röster till Team Andreas/Järvsö så mycket du bara kan och jag som stolt mamma tackar och bugar ödmjukast!!
KRam Carina

Vintage House sa...

Hej
Härligt fint:)
Vad kul att du tittade in hos mig...
ha en skön söndag
kram
sandra

Ingrid sa...

Vet exakt vilken du menar och bilderna jag fotat på just denna blev kalasfina så de ska upp i shopen :0)

~Ingrid

Fröken Kråknäs på vift sa...

Så ljuvligt... säger bara vill ha:-).
Tack för hälsningen hos mig. Vilken härlig blogg du har. Jag kommer att titta in fler gånger.

Må gott!
Katarina

Monika sa...

Hello på dej lilla Sockergrynet! :o)

Vad glad jag blev när jag hittade din kommentar inne hos mej! :o)

Skoj att du också har en sån lampa! Den är så himla fin! Jag kan knappt slita ögonen från den alltså :o)

Supersnygga och mysiga kläder från Ewa i Walla! Gillar massor!

Ha det bäst!

Kramen

Monika

Ingrid sa...

Spännande, vad var det som kom för något? Lika smak på böcker? ha-ha... :0)

~Ingrid

Handplockat sa...

Ingrid det var precis så jag tänkte =)