tisdag 22 mars 2011

lite påsk på gång ...

Det får bli ett till inlägg idag
jag slarv fotade lite i går då jag sprang in på butiken !!!!

I lördags då jag jobbade på Handplockat så började jag plocka ihop lite påsk (kommer lite till  bla våra charmiga kycklingar som eg var tänkt till påsken sålde slut redan i januari)
Här snygga choklad ägg i fin fin påse!

Jag gjorde lite påsk på kassadisken.... gillar VERKLIGEN krukan i bakgrunden och ser ni zin lyktan hålmönstret påminner om kors stygn... sedan gillar jag miniäggen som kan hängas och ÖPPNAS de är i plåt ligger ett på pastellblå ljusstaken de är småprickiga invändigt!

Vi har packat upp mycket nytt från FINA Maileg!!! Här ser ni STORA kanintjejen som har Epadrillos på fötterna och en tokcharmig byx dress Till Denna STORA kanintjej kan man nu även hos oss köpa extra kläder... helsnygga!!! Överst i våningskorgen sitter flera små godingar från Maileg... denna (påsk) kanin rymms i ett påskägg om någon goding har GODISLÖFTE men iallafall villa ha något karamellsnygg i sitt påskägg!!!!

Påskliljor (som har lök) helt evighetsfuskiga, fina pastelliga servetter och nya skedar från Rice  när det ska ätas vanliga ägg ... Det kommer fler godinar när det gäller påsk saker men jag kände att jag ville visa er medans det fortfarande finns kvar av dessa godingar !!!


Ser ni de äggformade kartong påskdekorationerna som vi kan hänga i Påsk riset! de säljs i en söt liten ask!

Det är inte Påsk ännu men det droppar från taken solen skiner och helt klart så börjar jag längta lite till årets längsta ledighet Påsken!

Idag packar världens bästa personal upp mera fint på Handplockat och Interiör och Design... just det på Interiör har det kommit en KARAMELL SNYGG vaxduk som jag tror måste få smeka VÅRT köksbord men innan det blir lunch och vaxduks inköp så blir det  strax dax för besök här på konoret!
Det var dagens andra inlägg Sköt om ER

2 kommentarer:

Nanna sa...

Har inte varit inne hos dig på nästan en vecka och oj vad mycket det var att läsa o se! Helt underbart! Massa inspiration och ögongodis!
Lite kul också att få läsa om Älvsbyn. Här långt nere i söder är det ju nästan exotiskt att läsa om er :)

Handplockat sa...

MEN Tack Nanna jag fick en sådan där tankeställare och insåg att man blir lite hemmam blind!!!
ha nu en toppenonsdag =)