tisdag 29 mars 2011

Overworked / Underpaid

I söndags när jag mysjobbade började jag riva i kartongeran från Irland
men jag hade inga priser så jag kunde inte färdigställa ...
Men de godingarana är verkligen i "min SMAK" vitt lite text och krispigt fräscht  


Vem vill inte ha denna på jobbet !
Överarbetad och underbetald
;)


De som följer denna blogg VET att jag har en svaghet och det är just kannor/tillbringare
denna är SÅ FIN har eng /amerikanska mått i så man behöver inte omvandla när man vill baka på recept som är just på "utrikiska"


Här har vi en Mini goding 0,75 dl kärlek (Love)
kärlek fick jag verkligen uppleva igår... på eftermiddagen så åkte HELA familjen inkl katterna till sonens filminspelning ..Maken och jag fick "spela" sonens föräldrar
Det hela gick bra - jag har träningsvärk efter att ha krampaktigt hållit en 70-tals lampa i famnen hela eftermiddagen! Jag tror att jag blir bortklippt men maken kommer nog att synas =)
men framförallt kääääääärlek
att få vara med och se hur allt går till och se hur sonen sköter sig han är nu inne på tredje filmveckan!
vilket Gäng - jag förstååår att sonen är helt slut på kvällarna!

Ett litet missöde en katt (svärmor och svärfars Molly )
kröp in under en bil och gömde sig i motorn men till och med det fixadet filmteamet!

Jag har sovit två timmar i natt så nu ska jag hem och "sova lunch" innan jag i eftermiddag
ska och hämta världens snyggaste pappa på Piteå lasarett

Mjauuu

1 kommentar:

Ingrid sa...

Ha-ha den koppen var ju för rolig, de andra är så snygga och fräsha!!

Jobba inte ihjäl dig nu, med allt både hem, familj och film-morsa ;0)

~Ingrid