söndag 6 mars 2011

Söndag förmiddag!

Får ni vara ledig denna söndag fina bloggbesökare?
Här skiner solen och vi har ca 2 minusgrader! låter som en bra söndag tycker jag
Vad gör ni laddar ni hemma med blåbärs soppa denna vasalopps söndag... Här är det Cambridge gröt som gäller med lite kanel på!

 
Igår myste jag med mina vänner en stund på butiken efter stängning så det blir butiks bilder idag .. och kanske fler senare!
Söndagsförmiddagar på kontoret är SÅ PERFEKT!!! Inga telefoner som pockar på uppmärksamheten
utan man jobbar på och det "räntar undan" som vi säger...


Gillar denna krok Kitchen... och Bruka porslinet... här mixat med SIA´s tallrikar ;)
visst är lilla porslinsskärbrädan från Bloomingwille FIN!!!

Vaknade denna morgon med en tung andad hals.. det "kokade" och nu RIVER det i halsen + att jag känner mej "svullen och febrig"så jag ska bara (som vanligt Alfons Åberg varning på mej) jobba lite till på kontoret och sedan åka över på Handplockat...

Skulle så gärna vilja röja undan där i bara någon timme, så att vi i morgon kan ta tag i Allt nytt från BRUKA
om ni bara VISSTE vad som gömmer sig på lastpallen ... hjääääääääääääärt klappning!


Fina skyltar....

Back to work - jag skulle såååå gärna vilja vara pigg tills i kväll då Fortsättningskursen i bugg startar
(just det det har inte annonserats så jag får väl flagga ut informationen här)

Ikväll söndagen den 6 mars startar fortsättningskurs (vuxen) i bugg på Forum kl 17.30
du kan gå kursen även om du inte har någon buggpartner - Ses vi där ikväll ???
bästa motionen och ett bra gäng tror jag vi blir KOM OCH PROVA vet ja!!

Nu mot Handplockat och fortsätta gör lite nytta denna söndag!!

Inga kommentarer: