tisdag 22 mars 2011

Vilken fin Måndagskväll !

Man måste ta vara på de fina stunderna och
 DET gjorde vi i går kväll!!!
Vår Dotter fyllde 15 år igår! FEMTON år... våra fina tjej som vi är så stolta över!
och vi hade verkligen en helmysig kväll - Efter jobbet bakades det och lagades det spännande mat hela familjen myste verkligen tillsammans ...
Först ut var Farmor och Farfar Mysigt sedan firade Maja och Ola vår dotter (mina extra föräldrar ;) pappas tvillingbror och vår dotters NAMNE hans fru MAJA) Maja och Ola visste minsann att ett rosa Humanity armband passar klockrent !

servetter butiken Handplockat
Sedan blev det en sådan där HELMYSIG kväll - vi fikade hoven droven och stämningen var så där

avslappnad och helt störtskön...

Kram till alla fina som kom och firade vår sockerpumla - Det är ju kravlösa vardagskvällar i goda vänners lag som ger livskvalité

Muffins ljusstake (åker fram på födelsedagsbordet) finns på Butiken Handplockat och hos MosterFin 

Vi fick Brak leverans på jobbet igår men jag låste fast mej och denna gång fick inte familjen kliva åt sidan...
Två och en halv lastpall tog de in igår från en ny Dansk leverantör - denna kväll lät jag INTE familjen komma i andra hand utan vi firade "lillans 15 års dag " kändes så BRA men sedan så  brottades jag så klart med med samvetet att jag inte BAR IN allt ...
suckelisuck suck nya tag idag och TACK FÖR TOPPEN arbets insats igår =)

Lite försmak på vad som finns i kartongerna kommer senare här på bloggen och så klart på BUTIKSBLOGGEN

Nä hörnininiii nu är det dax att kavla upp ärmarna och jobba på!!!
Tänk nu har vi ingen FJORTIS längre på Västanäs !!!

1 kommentar:

fröken pensé sa...

Jag fick också en 15-åring i huset i måndags! Tänk vad tiden går, nyss var han liten och kramgo, nu är han betydligt längre än mamma och kramarna sällsynta;)
Hälsningar Annica