tisdag 12 april 2011

Dagens favoriter...

I Lördagsmorse packade jag denna Goding En ny Robers radio designad Cath Kidston
som vanligt en begränsad upplaga (Leila visade en bild på facebook och jag kastade iväg en beställning snabbt som ögat) Den är bedåååårande snygg och finns nu i vår web butik
http://www.handplockat.nu/ och i vår vanliga butik så klart !!!
Jag tycker att en borde få adressändra och flytta hem i vårt kök!!!!
Maken har en annan åsikt =) så jag får väl fortsätta förhandlingen.... 
Denna annorlunda mugg finns i rosa eller grönt ser inte mycket ut för världen men när du hällt i kaffet eller drycken så bildar innehållet ett hjärta...denna bild har jag lånat av Ingrid med bloggen Livet i byn =)
Muggarna kostar 39:- st och behöver kanske inte samma överläggning med lönekontot som en Roberts radio =) men är åxå karamell snygga!

Planerar införkommande veckan ... då vi har kvällsöppet på butikerna onsdagen och vi har lite bus på gång...
sedan blir det påsk kärring yra på Handplockat påsklördagen för då får jag jobba
DET SKA BLI KUUUL

Nu är lunchen slut och i kväll blir det Massor med Övertid på kontoret men det känns helt ok!
Ha en bra tisdag Guldbrallor !

Inga kommentarer: