fredag 15 april 2011

Här glöder kindorna !

Fredags mys på er everyhopa! lite bilder från butiken... jag smet dit innan jag började jobba kl 7 men efter jag hjälpt min pappa med sin insulin kur denna morgon!
Jag har inte varit förbi butiken på hela veckan men världens bästa personal på interiör och Design har hjälpt världens bästa personal på Handplockat så de har packat upp och märkt en hel del.


Gillar vita porslinsburken med silvertext GLAD PÅSK från Bruka!!! Bruka har levererat massor (kolla in butiks bloggen sen ) Idag packar de upp F I N A fuskblommor i MÄNGDER... denna "tjuv placerade" jag i Glad påsk skålen och vips blev det en kruka... Hyllan har de åxå hängt upp i veckan jag älskar den och har den i köket gillar att det är ett generöst hyllplan längst ned på tallrikshyllan OCH att det är krokar på den jag hängde en rosa mini visp skål bara så ni skulle få se och observera att det är krokar på tallrikshyllan!

Liten blå Hortensia ställde jag på blåvita dukade bordet... nära snygg tapeten på väggen ...
 SOMMMMRIGT tycker jag

Alternativ till allt påskigt ett gult Lemonad doft ljus från Yankee Candle!

Hemma... jag har trillat dit på kannan Milk med blå text och minimini kannan med röda texten Love...
ÄND AJ LÖV DEM lilla kannan har jag tom satt ett värmeljus i så den har jag faktiskt som lyckta åxå

Sedan har jag lånat hem denna goding VIT med 4lågor och sluttade överdel som gjord att lägga kokböker på... den ska nog få stanna tror jag!!!

ALLTSÅ BALLTSÅ!!!!
detta kuliga porslin!!! allt från SIA
Muggen har silvertexten
Coffe? tea or ME?

Sedan har vi Tallrikarna SÅ HÄRLIGA vitt porslin med silvertext! 4 olika texter!!!

I Never met a calorie I didn´t like !
Give me good food and I will love you forever !
Lots of nice food will keep me in a good MOOD!
Today is a good Day to eat,drink and enjoy life!
Behöver jag säga att jag gillar allihopa!!!

I dag ska jag INTE jobba över!
 min härliga kusin Annika är i faggorna och jag ska få rå om henne och hennes snygga dotter en stund så denna fredag stämplar jag ut kl 16!!! KUUUUL

Inga kommentarer: