torsdag 28 april 2011

Härlig Torsdag med FAVORITER

Hej snyggingar jag har ju lovat berätta om vår polisutryckning påskafton men det är som vanligt
ALFONS ÅBERG VARNING på mej!
- SKA BARA...
visa er några favoriter först
Vi har nämligen KVÄLLSÖPPET i kväll till kl 20.00
och jag fick sådan lust att visa er några godingar idag!
Underbara Afternon DRESS  från Chill Norway med lagda veck *Helt REJÄL snygg* och sedan träskorna som vi har i VIT LACK hallå denna klumpfoten till bloggerska har för HÖG VRIST för dessa Bästaste vännen har köpt sig ett par och hon bara mallar omkring i dem och är KARAMELL SNYGG !
de finns i svart matt åxå ( kolla in butiksbloggen idag)

Detta är åxå en goding tycker jag !Armband i med lite stretch i från 82 med rar text.
 Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning how to dance in the rain.
Mått är 6,5 cm i diameter. Ballerinan mäter ca 2 cm.
ÅMP (ÅH MIN PLÅNBOK) ... Dessa dagar är verkligen tuffa tycker jag vårkänslorna spirar solen värmer och inte ens grönblek hud och busmånga kilo för mycket kan få mej på andra tankar än:
 VILL HA så mycket på Handplockat just NUUUU!!
Vad TYX ? Petrol kängan är inte den TUFFAST!
sedan har det Hänt något med mej OK erkänner prickar inget "ovanligt" för att vara mej meeeen stuket i övrigt... GILLAR Godingen från Thildes wardrobe den är ljuv OCH rockig samtidigt! sedan har den lite NAJS PRAJS tycker jag 399:-
 
Har ni sett nya breda Humanity Armbaden ... visst blir man lite sugen på just FÄRG nuu...


Ingrid som roddar vår web butik har fotat dessa godingar Kuddar en med text och en utan ...
man behöver inte "bara" ha VOLANGER RUNT MIDJAN men kan ha volanger runt kuddar åxå!

Nä hörninini Ikväll är det kvällsöppet till 20.00 så GÖR ett besök! som jag skrev på butiksbloggen ... för er som har långt till butiken så kan man hitta alla godingar på http://www.handplockat.nu/ men för er som har närmare än 100 mil så är det bara att dyka in och botanisera i en GALET full vårbutik på Storgatan 17 i Älvsbyn
kramar från hela lilla stora mej

Inga kommentarer: