tisdag 19 april 2011

Påst veckan skenar iväääääääg

Intensiv dag påjobbet idag!!! Imorgon är det redan ONSDAG påskveckan
och då har vi EXTRAÖPPET på Handplockat 12-20.00
Jag hinner inte MEEED  denna våren bara rusar iväg =)
Men det känns mysigt med Påsk, vi ska inte i väg till Jäckvick och fjällen utan stannar hemma
känns helt ÅKÄJ ! Vi har beställt en Container och ska kasta och rensa på vinden! + hel mysigt ska jag ha butiken öppen på Lördag 10-14.00 och det ska verkliogen bli KUL.
Har du en Gul påsk hemma? idag bilder från Brukas Påskdukning... vi har inte det gula porslinet på butiken men visst var det fint med vitmålad trollhassel.

Detta var fiffffffigt tycker jag en krokbräda på bordskanten. Det gillade jag!

Vit påsk Helsnyggt eller hur =)

Denna gråtextil med vita tuppar på har vi på butiken snyggt vitt och grått!!!
det vita porslinet har vi ;)

Nu ska jag ladda inför morgondagens långdag OCH strax ska jag bläddra i Lantlivs Sommarhem ...
 och våran ANNONS vi fick den på jobbet idag!
Men först i väg och handla lite ... sköt om er
och GIRLS för mej blir det bara en snabbis till blåkulla i år
så ska vi ses där blir det på fredag förmiddag då jag är ledig ;)

2 kommentarer:

Skatan sa...

Jag instämmer - veckan skenar...jag är djupt förvirrad. Önskade trevlig helg i mina jobbmejl i går måndag. Gissar att man ger lagomt seriöst intryck!

Gult hemma? Nej, jag orkar inte i år. Familjen åker bort och jag är hemma och jobbar. Det får bli en annan gång!

Skall försöka få tag på det där sommarnumret för att inspireras :)

Önskar en skön kväll. En jobbfri kväll?

Annakarin

Skatan sa...

Ah kul - jag tror jag vet vem hon är fast jag har nog inte träffat henne ... har sett henne på TV och då tycker man ju nästan att man känner personen i fråga!