måndag 11 april 2011

Till en vän

Många plusgrader och strålande sol
 jag unnar mej en lunchrast hemma idag ska sitta ute en stund och läsa lite tror jag bestämt!
Trots strålande sol har jag lite orosmoln inom mej idag
I slutet på förra veckan så åkte jag upp till Uddens bageri som är ett hembageri här i byn!
Där kan man bla handa mini "dammsugare" och de säljs under namnet SMÅJÄKLAR det kanske heter så pga att bagaren tycker att de är lite "bängliga" att göra?
Jag köpte rosa och gula och fyllde lilla glasfatet med kupa!
Sedan blev det en Vänskapsmugg och ett (som jag kallar det ) Semesterdoft ljus
Pink Sands...
I vänskapsmuggen blev det en ny te sort och sedan blev det en burk handkräm...
Allt till min sjuka jobbarkompis...
Ville verkligen att hon skulle få må gott ... Doftljus handkräm en tekopp och "småjäklar"

Ringde maken och vi åkte till henne vi stannade lääänge och surrade massor!
kändes helmysigt och för en gångs skull så STRESSADE jag INTE

Mitt orosmoln idag är att hon inte mår bra denna dag! Nu lite sol på näsan och lite funderingar!

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Ush nej!!! Tankar med värme åt det hållet.

~Ingrid

hemma hos lilla mej sa...

Vad gulliga saker du köpte till din vän.Bara så söta och mysiga.Idag är det ju bara så himla skönt ute.Ha det gott.Kram Rita ♥

Ingrid sa...

Jag tror nog vi trillar lite till mans både här och där när det gäller shoppingen :0)

~Ingrid