tisdag 3 maj 2011

En av mina finaste vardagsblommor !

Det blev en konstig liten dag - denna dagen.
Hur tänker ni gällande vardagen ? Vardagen är de dagar vi har flest av... fredagarna är färre, lördagarna lite väl magert tilltagna, när det gäller antal och söndagana är heliga!!!

Men vardagarna! de är ju dem vi dela vardagarna med som vi får "mest av"

Eller hur !

Bild Svenska kyrkan
Idag har jag tänkt mycket på en av mina Vardagsblommor
den som jag arbetat mest med
då hennes och mitt arbete följer varandra - men ;) jag behöver hennes mer än hon mitt!

Vi kommer inte att dela vardagen mera och det känns otroligt sorgligt.

Tänker på hennes familj 
Tänker på Vardagen
och hur stor del av våra liv som är just Vardag
och hur viktiga människorna vi delar vardagen med ÄR. 

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Mina tankar har gått till henne och hennes anhöriga hela dagen. Det känns tungt, den där jäkla sjukdomen borde drabbas av sig själv och dö ut...HUA!

~Ingrid

Handplockat sa...

MEN ÅH det var det bästa uttryck jag någonsin HÖRT

Ingrid sa...

Ja men eller hur!!

Ska berätta en läskig grej för dig när vi hörs nästa gång. Eller läskig och läskigt bara speciell kanske.

~Ingrid