måndag 9 maj 2011

Skåp laddat med flera favoriter !

Äntligen ny arbetsvecka!! eller ... ? ....
för mej går veckor och helgerna ihop och denna helg har jag fotogaferat lite...
(till kommande annons i tidningen Lantliv)
Åkte ned till min kompis som har butikens favorit skåp
vi fyllde skåpet med några favoriter!!!


På skåpet
Home sweet home skylten
(som vi bara måste hålla hemma i butiken hela tiden!)
På översta hyllan en vit brukakorg med timjan i ;)
Under skåpet finaste fusk pellisen ever sirlig och naturtrogen finns i rött och ljust rosa! den har naturtrogen jord och kruka (utanför bild!)


Åh vad jag tycker om de högblankt vita ljus husen från BRUKA finns i två storlekar...
raka och enkla men passar även de där som vill ha trend och högblankt. Jag har inget ännu men jag tror jag ska önska mej ett eller bägge i morsdagspresent =) det är väl snart =)
Favvokannorna i skåpet Milk och Love och randiga kannan från GreenGate
OCH Hallllllååå snygga silikon bakformen i blåaste blått (finns i rosa med)

Textil brödkorgen och röda härliga prickporslinet MUMS!
Zinkburk med lock bryter av snyggt till det vita =)

NU GRÖNSKAR DET
Vi har varmt idag och häggen som bildar taket på vårt trädäck knoppas och snart är den grön!
jag tror faktiskt den kommer att blomma innan vi åker på semester!
Jag älskar den gamla häggen den är det sista jag ser när jag somnar och det första när jag slår upp ögonen!

Ha en finfin måndag jag har en låååång arbetsdag idag men det är spännnnnande saker jag jobbar med så jag klagar då rakt inte !!! En liiiten paus har jag tänkt mej från jobbet i kväll Hoppas på minst ett varv runt eljuspåret trots min brutna tå =) jag behöver skogsluft i lungorna
så jag kan tänka klart =) innan jag börjar sista kvällspasset på kontoret!

9 kommentarer:

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Skåpet på bilden - säljer ni det?
Carin

Handplockat sa...

=) ja det gör vi =)
det är vårt favvoskåp säljer HELA TIDEN det är så lättplacerat i ett kök badrum en hall ett barnrum eller Vardagsrum! passar överallt
det kostar 1100:-
=)

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hej igen!
Kan du ge mig höjd, bredd och djup så kan jag mäta. Tänkte ha det i min stuga.
Carin

Ingrid sa...

Anna, men har du brytit tån? Hur i allsin dar har det gått till?

Hälsningar från extremt varma och soliga Mallorca!!

~Ingrid

Pite ByggnadsvårdsErica sa...

Va mysigt ni gjort i skåpet! Fina saker i ett fint skåp - mycket bättre än så kan det knappast bli :-)

Kram Erica Pite Byggnadsvård

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Åh, vilket fint skåp. Och så fina saker.

Önskar dig en härlig kväll!

Anonym sa...

Hej ! Såg en bild från er blogg på en grå tröja med tryck " flashdancetröjan " :-)

När finns den att köpa i webbutiken? Är det ett svenskt märke ?
Tack för inspirationen !
Li

Handplockat sa...

hej hopp nu är jag tillbaka =)
Ingrid den brutna tån =) det var så att jag skulle "tvär plocka upp" et skräp som hamnat på badrumsgolvet och TJONGADE in foten och försökte gör "skillsmässa mellan lilltån och den tån som ligger Bredvid" försökte alltså få in vår tvättställskåps MELLAN TÅRNA men det gick inget vidadare =)

Anonym så fort vi bara hinner hamnar Flashdance tröjan i webbisen
www.handplockat.nu

kramen

Ingrid sa...

Anna, AJ för tån!!

Jag åker in och hämtar tröjan + lite annat nytt och lägger in i shopen redan i kväll. Mailar så Ni vet när det är på G!!

~Ingrid