onsdag 18 maj 2011

Tillbaka igen!

Ojojoj jag har burit med mej kameran OCH den bärbara genom säkerhetskontoller, på planet i buss och bil
men inte bloggat en sekund! Så var det INTE tänkt!!!

Här några favoriter som vi har på butiken!
Ljushusen från Bruka brödkorgen i randigt sommartyg som här har en kruka med kryddor i sig istället
och sommar ljuset !!! ME LIKE !!
Sommmar ... ja jag har faktiskt haft sommar i Hela 5 dagar !!!
Vi flög till Alicante sedan buss och bil en kompis kusin har hus där och vi har verkligen haft toppendagar!!!
Minnen för livet och skrattmusklerna i magregionen har jobbat på högtryck!

För tre nätter sedan blev jag sjuk *morr* så TYPISKT när man slappnar AV så invaderas kroppen!!!
Tungandad och panikvaknanden hela nätterna är helt okul!!! flygresan hem igår ingen hit =) har lock för öronen så jag vet inte om jag pratar Högt eller lågt och jag tror att radion på kontoret skvalar aningen högt men har ingen aaaaning =)

Skönt att vara hemma i natt då jag kräks hela natten då jag inte har andats i ordning
 och då vill man vara HEMMA och inte väcka hela huset i Orihuela.

Trots att jag inte mått toppen de sista dagarna har vi verkligen haft det kalasmysigt!!! 
kram till helhärliga kompisgänget!
Sedan är det ju för himla bra att åka bort några dagar så man får längta lite och sedan komma hem och vråluppskatta det man har hemma som jag ibland bara slentrianmässigt inte ser!

Strax dax för ett besök på vårdcentralen och kanske få sig lite inhalering annars känns det toppen att vara tillbaka på kontoret!
Önskar er en finfin dag

2 kommentarer:

ide-puffen sa...

Fantastisk fin tapet du har!!!!!
Borte bra, men hjemme best, sant.
God bedring til deg
Randi

Ingrid sa...

Välkommen hem, inte kul att bli sjuk. Hoppas det gick att få snabb lindring på Vårdcentralen.

~Ingrid