torsdag 14 juli 2011

Inte mer galen än vanligt !


Todeloo arbetsdagen slut igen..
hemma och polimasar... småplockar lite och ska sedan njuta av nyaste Tove hem och träggård
(kolla in Butiksbloggen !)
Ett uppslag i tidningen är VITT & Blått
det ÄR sommar färger som är så fräscha ihop...

Nu tror ni jag är galen... ska hon blogga om Nivea plackers och tandkräm?
detta fick jag i ett paket och det kan bara vara från någon som VERKLIGEN KÄNNER MEJ!!!
JAG ÄLSKAR verkligen dessa godingar
Nivean .. ja det har blivit några Mörkblå flaskor denna sommar....
Plackers.. jag kan inte vara utan dem .. skulle aldrig kunna vara med i ROBINSON..
 utan tantråd eller numer plackers..
Pepsodent White now säger BARA WOAOW och jag surrar om den jämt...
så det var en OBSERVANT vän som gjorde mej ett paket!  fick dem för min trädgårdshjälp

DETTA GILLAS VÄNNEN !

Ikväll blir det fullt hus... familjen kommer hem från fjällturen,
inatt har de sovit ute på fjället under bar himmmmmel.

Inga kommentarer: