onsdag 13 juli 2011

Mustigt och "lätt - ljust kök" i alla fall


bilder idag lånade från Sköna hem
Hej snyggingar ! oj vad det är TOMT hemma när övriga är till fjälls och det är bara jag (katter och kaniner) hemma... i går blev det slappar middag fil jordgubbar och vattenmelon... en typisk sommar middag tycker jag men övriga menar att det är frukost så det är något jag passar på när man är "själv hemma"
Hittade detta inspirationshem hos Sköna hem
HELT LJUVLIGT !!!
 
Kolla in KÖKET mustigt men ändå ljust!!!
SNYGGT tycker jag ... tapeten rikligt mönstrad men på liten yta !
Nu är det lunchdax och grösklippning på menyn =)
Yummy

1 kommentar:

Miss Juni sa...

Så lustigt! Just den Sköna Hem låg jag och bläddrade i imorse!
Jag ångrade mej att jag inte köpt de där korgarna att hänga, när jag såg dom i en underbar affär vi har härnere i mellanskåne, Västra Ströö...Undrar just om hon har dom kvar? Får nog åka förbi och kika...