onsdag 20 juli 2011

Någon som ska till stan?

Hej hopp alla fina !!!!
Det blev en produktiv lunchrast idag
TOPPENBRA !
Vi fick hem en liten sittgrupp från mina barns farfarsmors hemställe och den rymdes perfekt på vår bro!
Jag skurade bron igår (himmel vad det är pollen och vad gruset dammar!)

Vi har TOPPENVÄDER och jag bara vill tipsa om Body Shops härliga lip Butter
Min dotter och jag köpte en mix med 5 olika när vi handlade taxfree på väg till semestern
 JAG ÄLSKAR denna Grapefruit.. ger så snygg lyster ;)

Fuktighetsbevarande och vårdande för läpparna med en doft av frisk grapefrukt.
Passar för alla hudtyper. Smälter lätt på läpparna efter applicering,

SHEA butter har jag på kontoret och doften gör att jag TROR att jag är på stranden....



Någon som ska till stan ?
JAG ÄR SÅ NYFIKEN att jag nästan svimmar VILL HA...
vill lukta på ... vill PROVA...

Har u provat Body shops NYA Body Butter DUO?
Shiasmör från ghana finns i varje Body Butter Duo
 (både i halvan för normal och torr hud) Shiasmör är en av naturens fantastiska fuktighetsbevarare.

Mest nyfiken på VANILLA
Doften av vanilj är en klassisk doft för att koppla av och trivas. Här kan huden njuta av de fuktighetsbevarande egenskaperna samtidigt som du njuter av den söta doften av vanilj!

Käääärlek tror jag...

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Jag gör inte så mycket, det känns lite snopet att bli sjuk på semestern men så är det ju. Är inte sjukskrven utan låtsas att det är som vanligt ;0)

Har uppdaterat lagersaldot men skulle behöva ett komplett saldo på kläder och skor...

Har inte provat denna du tipsar om, men blir nyfiken. Brukar ha den vita som dofta Magnolia men heter något annat. Minns inte...

~Ingrid

Ingrid sa...

Nu kom jag på det, den doften heter "Moringa" doftar ljuvligt gott.

~Ingrid

Handplockat sa...

Hmmm det låter åxå mumsigt =)
det nyamed duon är att alva burken är ännu "rikare"
Vill testa men vill inte och har inte tiiiid att åka till stan
fårväl köpa den sen =)

Maja :D sa...

*svar:* visst var det busigt ? och JUST DET DÄR ÄR JU MITT!haha.