torsdag 7 juli 2011

Tjuvstartar eftersom de är " på G "


Måste tipsa er om denna som nu även finns i vitt... vi har den i rött sedan tidigare!
Jag kom på ett användnings område till... UTOMHUS på trädäcket då kan favvotidningen hänga där och blir inte förstörd om det kommer en regnskur  =)

Finns i webshoppen med (tror jag har inte hunnit att kolla)

ÅÅÅH neeej jag kan inte "hålla mej längre"
vi är en av 30 butiker i Sverige som kommer att ha ett underbart BJÖRG erbjudande!!!
där man vid köp av berlocker kommer att få en armrem =) - går att använda som halsband med
Stället är skickat och jag HOPPAS det dyker upp i morgon annars så blir det i början på nästa vecka!!!
Hojtar till på butiksbloggen när de är här det kommer massor med roliga nyheter i berlockväg !!!
Sedan har vi dessa STORA härliga vitmålade bokstäverna RELAX... på Butiken... idag kom jag på Vore inte det coolt att ha dem ute på trädäcket... vi har ju ingen relaxavdelning/Bastu hemma eller ute spa där man kan ha dem men jag tycker ju att man ska RELAXA på vårt trädäck vore inte de fina mot vår röda husvägg ?
Det var dagens andra inlägg det ... ikväll ska maken gräva (och sonen samtidigt leta efter mask)
 Äntligen ska jag få en minidröm på plats!
Anna = Todelooo GLAD 

2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vilket härligt positivt inlägg!!! Din glädje smittar av sig på mig- tack.... Kram Johanna

Handplockat sa...

=D men ååh så BRA =)