söndag 28 augusti 2011

BE YOURSELF

 Söndags mys i Butiken!
Idag jobbade jag på butiken 12-15
Det är så stört skön känsla på Handplockat sista söndagen i varje månad då vi har söndagsöppet...
kunderna strosar länge ... de kommer långväga ifrån... de stressar inte eftersom de inte har någon tid att passa! kort och gott det är Härligt att få jobba söndagar!

Jag tycker om denna skylten... BE Yourself - Var dej själv!

Dessa lyktor är snygga finns i grå svart eller i vitt och två storlekar...
Himmel vad jag har eldat ljus denna helg De är så mysigt nu medmörka kvällar
(här i norrland har vi ljust dygnet runt om sommaren men nu är det HÖG mysfaktor om kvällarna! )

GILLAR Kitchen kroken och våra griffeltavlor den lilla har högblank ram
och den större har matt ram..
Porslinet kommer från Sia och Bruka!

Coffe te or ME ?
älskar den texten .. och  så klart

tallrikarna i samma serie ... silvertext på vitt ...
I never met a Calorie i didn´t like + 3 andra texter att välja bland


Igår unnade jag mej en ledig dag och vips så händer det som inte är något vidare..
tog eljuspåret innan jobbet och sedan jobbat men nu när jag kommer hem så
bläää LATMASKEN har fått grepp om mej ... så går det om man tar sig en ledig dag...
just nu trots att jag har en hel del att göra här hemma så vill jag inte göra något...
kommer inte få något gjort känns det som ...men klippa gräset DET måste jag !!!
Sköt om ER everyhopa
kram från latmasken

Inga kommentarer: