torsdag 18 augusti 2011

kvälls rapport...

Sitter uppkurad på hotellrummet med datorn i famnen... Det är så mycket inspiration och rörelse på mässan så jag behöver även kvällarna att jobba på... att få gå igenom produktblad och kataloger i lugn och ro kolla in detaljerna i katalogerna ...
ikväll tittar jag närmare på en viss leverantör...

Bara färgerna är ljuvliga... hallon och mjölk...varm gråton och en i mina ögon helt "begärlig" jag vet inte hur jag ska uttrycka mej lite "måstehaig" blåfärg! (vrålsnygg till jeans tänker jag)
Tror jag måste tillbaka till denna monter och titta närmare på godingarna...

enkla plagg men rolig design

Här ett linne, som blir en överdel med en långärmad t-shirt under ... kjol i samma serie som linnet

Kläder i linne, sköna, lediga modeller...
Finns i linnefärg, potatis, svart, plommon,duvblå & dovt puderrosa

vilka av just dessa färgerna på plaggen tycker ni är snyggast ?

5 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Snygg kollektion! Svårt att välja en, de harmoniserar snyggt tillsammans.

Tess på Tilda och Mamma sa...

Lyllo dig som får sitt och njuta och ta in alla gobitarna som visas från mässan. SJälv satsar jag på formex och hoppas den ger något.HA en underbar helg.
Kram Theres

2 Rum & Kök sa...

Hej hoppas att du har det bra trots att du blev ensam=) jag har lagt en julorder på speeedtsberg och en för omg, men det hade varit superkul att få göra den live i dk=) kanske vi kan följas något år framöver då jag har bättre om tid
kramiz Lotta

2 Rum & Kök sa...

Ps...glömde säga att potatis och puderrosa låter helt underbart=)

-ME- sa...

Åskblått. Den blå scarfen är åskblå.