onsdag 3 augusti 2011

Mera Ute köks inspiration

Neeej ... jag kan inte låta blii det blir ett inlägg till idag
Mera Uteköks inspiration

Fyra årstider - mitt liv på landet hade Hemma kanaklen snappat upp så jag tänkte att ni får en länk till en av mina favvo bloggar =)
HÄR hittar ni länk till hennes uteköksinlägg Besök och NJUT !

En idée till från hemma kanalen till er som inte börjat planera ännu ....

Vi har i några år haft ett mycket enkelt ( läs enkelt FULT ....älskar det enkla) utomhuskök eller ja Grillyta och jag har grunnat och småplanerat i flera år ... och nu är vi nästan där och allt har INTE gått enligt planerna ... hipps vips har maken gjort en egen grej... (vi har inte alltid samma smak) men han menar att HAN  är kocken och Han ville ha det så ...
Det kommer att bli fint trots snesprång och plötsliga ändringar...
 och vi kommer att verkligen vara i vår nya hörna!

Nedan fler inspirations bilder på temat
Utekök 


Bara lite till här kommer det MERA


Fiffigt med återanvändning av zinkbalja =)




Ett alternativ för dem som gillar svart !

Ha det bäst !

Inga kommentarer: