måndag 15 augusti 2011

Mina färger just nu !

Äntligen Måndag eller ?

Har ni plockat blåbär i helgen ? det har inte jag hunnit med.. jag får väl njuta av dessa fuskisar på Handplockat!
Jag borde ge mej ut i skogen nån kväll det är ju så härligt med blåbär!

Gråblått blåbärsfärgat blev temat på en av butikens köksöar!
Jag gjorde en rokad en kväll då jag följde några vänner på kvälls inspiration på butiken...
Medans de kikade gjorde jag ett Höst ryck på köksöarna!

Mini lavendel i zink kruka från SIA

Temat på bägge köksöarna är Brukas fina textilprogram!
Löpare och bordstabletter... NI BARA MÅSTE titta närmare på den grå och vitrandiga...
den har en annorlunda yta lätt att torka av och RÅ FRÄSCH!

Sias porslin snyggaste brödboxen i vitt och tunga bustiga vita matta ljusstaken från BRUKA.

Älskar detta Irländska nya porslin här lilla skålen som är
half full och full ;)
Bakom den kökshanddukar och grytlappshandhuva från Bruka.

Handgjorda ljus med doft av Äppelblommor och mina FAVVO BURKAR med zink lock
de har en frostad text på fremsidan!!!
LOVE IT

Hela köksön!
Idag kommer jag att jobba i en av grannkommunerna
och sedan är det två arbetsdagar till innan det är dax för Danmark och inköps mässan FORMLAND
Hujedamej vad jag längtar...

5 kommentarer:

vitstil sa...

MEN hallå ,jobba i grannkomunen ?????????? HAR inte du nog med jobb ??=)

Anonym sa...

Hej
blev kär i tomtarna som dansar i ring runt ljuset, kan en enkel liten tös från Värmland få fråga om det är möjligt att få reda på priset och ev få köpa dessa vackra tomtar ?
mvh
Ulrika
ulrika.f@telia.com

Knaada sa...

Måndag, det känns väl sådär... Men hösten känns välkommen när jag ser dina härliga bilder! :)

Johanna Stålros sa...

Så mycket fint!!!! Hoppas du haft en fin dag. kram från mig.

Handplockat sa...

HEHE Susanne JA jag VET =)
Ulrika tomtarna kommer hem i september tror inte vi har någon kvar de går helbra att skicka i ett stort kuvert så det ska vi nog fixa =)
Knaada och Johanna TACK