måndag 3 oktober 2011

Nu är jag mottaglig för HÖSTEN

Måndag som startade i en urladdning vill jag lova ... ett mail kl 05.45 på jobbet väckte "lejonmamman" inom mej... då det blev en rivstart på denna dagen .. men hua vad jag hunnit med och då är det bara Lunchdax
Nu är jag mottaglig för Höst och kommande vintern...
(visst är kransen fin som man fyller efter årstid och smak fåglarna gillar denna verson)
 vi såg en film vår dotter och jag i lördags morse och där var det ljus slingor och jul med dalande snö och VIPS så kände jag ... jooo det är nog dax snart!
jag har haft ett inre motstånd inte velat släppa sommaren som passerat !

Suddiga butiksbilder (jag är lite avklippt när jag inte kan blogga bilder med blogspot... jag måste få till problemet) Varmt mottagande av härliga Tokyo Milk i butiken ... KULIT

Ljuv och tufft samtidigt !

Smycken och välmående produkter i mix med "Porr tapeten" som vi kallar vår Budoir tapet som bakgrund!

Badskum och tvålar...en ring på Butiken Handplockat.

Den är rak men jag har nog fotat för nära så kameralinsen har rundat till motivet...
Denna fina järn tavla är redan slutsåld men vi ska försöka få tag i fler ....
från Bruka Design.
Sköt om Er

3 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Hej!
Den kransen är såååå fin, gillar den iden om att man kan fylla den efter årstid. Vet du vart man kan få tag på den?
Kram Anna

Handplockat sa...

Ring butiken
0929-10025 =) så fixar de nog det till dej =D
kramen
Anna

Johanna Stålros sa...

Så mycket fint!! tavlan är ju underbar!! Kram Johanna