torsdag 6 oktober 2011

Som kolsyra i huvudet- men på ett BRA sätt !

NEJ jag sover inte jag ror bara med FLERA åror samtidigt....jag har inte glömt bloggen jag har bara Tokjobbat lite... dagar och kvällar!
Och samtidigt har det bubblat likt kolsyre bubblor i huvudet på mej ;) 

klicka på bilden ser du den i större format
Jag tänker JUL
Jul på jobbet och jag planerar en liten sak...vi ska ha en liten happening på Butiken glänta på dörrar och MYSA en hel del, jag tror det blir en Tisdag eller torsdag och först måste jag se om vi hinner bli färdiga!

klicka på bilden ser du den i större format
Hemma har vi en SKÖN BÖNA som hoppar jämfota och frågar
NÄR SKA VI BÖRJA MED VINDEN ?????
när ska vi börja med MITT RUM?
Bilder idag från vår fina Danska leverantör flera saker har vi på butiken REDAN!

Idag har maken och jag varit till Piteå på informationsmöte
och vi kommer att gå en kurs BRA och mycket nyttigt, på vägen hem kom vi i alla fall fram till att vi SKA börja med trappen upp till övervåningen i HELGEN... 

Sedan blir det att panta burkar, sälja saker på BLOCKET och köpa isolering... golvärme TRE NYA energifönster till Kallvindan...

Det är Tapetkampanj med 25% på ALLA tapeter just nu på Interiör och Design (tom 12 okt en vecka till alltså ....) så vi BORDE FAKTISKT köpa Tapeter till de väggar som ska ha det på kallvindan.
Det är snedtak så det går inte så många rullar (övertalar jag mej själv...) sedan tror jag det blir liggande vitmålad råspont på en vägg!

Så ni förstår ju att det är som kolsyrebubbor i huvudet på mej idéer hit och idéer dit...

1 kommentar:

mamma lycklig sa...

Underbara bilder från Danmark. Visst har dom helt underbara saker. Jag skulle kunna handla allt som dom hade i sin monter på Formex. Men man måste begränsa sig lite även om det är svårt. Hoppas vi får vara med när ni startar ert arbete på vinden. Det ser jag i fram mot.
Ha en fortsatt bra "bubbel" vecka.
Kram Nettan