måndag 21 november 2011

Af Swedala & Kyssar i mitt CV

Förra veckan fick jag besök av den karamellsöta säljaren från ett av våra Tapetmärken
hon säljer även Af Swedala...

Jag jobbade på julbutiken med iordningställande så hon kom över..
 och packade upp det ena efter det andra bara underbara hela tiden...
För er som läser denna bloggen så är detta inget konstigt
jag har mina achilleshälar, hel del svagheter.... Prickar, kannor och bäddset....

En handuk serie Till Bra pris.. det där lilla extra när det gäller julklappar!

Tänk att få vara mormor eller farmor och sedan ha rätt ålder inne på barnbarnet
"spjälsängsåldern" Då vore julklappen kirrad
Vyssan lull i vitt och blått
eller Tryggare kan ingen vara i vitt och rött
För spjälsäng... Suck så ljuvligt

Här är i krispigaste vitt Viktoria bäddat
LOVE IT...
det är ju denna tiden på året man får ångra att man inte varit snäll
Tomten detta! eller setet " Kyss mej lycklig" får gärna ligga under granen !

Victoria 2-dels påslakanset. Med broderad korsstygnstext, "Störst av allt är kärleken". Broderat monogram. 100% ekologisk bomull. Örngott 50x60 cm, påslakan 150x210 cm.

"kärleken är Evig"

Lisa

2-dels påslakanset. Med vävda bomullsband & brodyr. 100% ekologisk bomull.

Örngott 50x60 cm, påslakan 150x210 cm.
På handplockat säljer vi breda kuddar som är underbara att bädda längst bak i sängen med
Till Kärleken är evig bädd setet köpte jag även in
de breda örngotten som passar till de kuddarna!

"Kyss mig lycklig"
Helt underbar i Vitt och rött
passar mej som handen i handsken !
 kunde jag skulle jag skriva det som merit på mitt CV
kyssar!

Saga 2-dels påslakanset. Med vävda bomullsband & brodyr. 100% ekologisk bomull. Örngott 50x60 cm, påslakan 150x210 cm. 


Vem vill inte Sova gott i svensk eko-design.
 Den rådande eko-trenden kan bli eko-tradition i alla svenska hem. Det vill vi. Därför utmanar afswedala marknadens moral med nya eko-material och ett viktigt hållbarhetstänk. Vi har som mål alltid ta hänsyn till natur och miljön. Bomullen i våra bäddset är alltid 100% ekologisk.

Nu är jag hemma på välbehövlig lunchrast... jag blev lite darrig
så det var bara att åka hem och äta lite.
Är lite frusen så jag drog på mej morgonrocken med prickar på... Utanpå dagens stass
så nu känner jag att värmen kommer smygande
Underbart

1 kommentar:

kardemumma sa...

Hihii....åkte du dit på Af Swedala ändå.....Dom är såååå sköna att sova i! Hoppas att du får mycket bra julförsäljning....
Största kramen till dig!
Carina