söndag 13 november 2011

Farsdagsöppet Denna Söndag !

Forstigt ute denna söndag men idag håller vi oss varma
Vi kånkar lyfter bär lastar skruvar och packar upp
Så det blir Jul i Butikerna och så att vi kan komma igång med det senaste "påhittet"
(har två "kollegor" i 79års åldern så hittar på en hel del på jobbet ;) )
Dessa sköna bönor från Maileg är VERKLIGEN personligheter.

Sedan storgillar jag ju dessa band från Maileg med! Ett band sätter piff på den enklaste av saker och vips blir det hemtrevligt och i detta fallet "Juligt"

Idag ska vår dotter åxå hjälpa till det är skönt att få ha "barnen" omkring sig trots att man jobbar" man hinner småprata lite i alla fall. Vi ska lagerarbeta, skönt att få undan lite, Personalen har nästan drunknat i veckan, men vi ska nog få bukt på det mesta, innan nästa veckoslut så vi tänker öppna dörrarna med en härlig julsalut!

Det har ni nog koll på allihopa
Butiken har ÖPPET 12-15 idag

Jag firade min pappa tidigt i år då han bröt armen fick han två bärbara telefoner för att underlätta lite för den enarmade "Alfons Åbergs pappa liknande " pappan som är min

Mina barns fader ska få äran på sin DAG att hjälpalilla fruga med att hänga armerings järn i taket på butiken där vi ska hänga lyktor och annat ojojoj vad han ska vara glad att han har en så fiffig fru som hittar på sysselsättning åt honom hela tiden...
Tack maken för de finaste barnen i världen. Jag vet att det finns gott om sådana men mina har exceptionellt sköna kinder att smussa på så det sååå!

Inga kommentarer: