onsdag 16 november 2011

Härligt med varmt sken!

Hej alla fina bloggbesökare
Morgonens möte med lilla framtidsgruppen (liten grupp ur vår köpmannaförening) och Näringslivskontoret gav mersmak - jag får sådan framtidstro när vi träffas. Det är ju för härligt när man får energi istället för att man blir av med den !
Idag visar jag vad jag har PÅ skåpet jag bloggade om tidigare.
Jag älskar det varma skentet från lyktor inge bara ljusskuggorna (som jag surrar om hela tiden här på bloggen) utan även det varma skenet uppåt UR lyktorna ett tänt ljus ger men ro och ja frid på någotvis det är vilsamt med ett tänt ljus !

Dessa vingar har vi fått in på butiken passar bra på våra höga halvsmala blockljus!

Denna lilla grupp står uppe på skåpet mjölkvita fattigmans silvers lyktor som glimmrar och matta vita i bakgrunden som ger prickiga dansande ljus skuggor !

Så här ser vingarna ut från sidan - jag borde ha vingar nu ;) Vi ska öppna en liten julbutik på storgatan i Älvsbyn och jag står för fixandet och bärandet just nu =) så vingar hade inte varit dumt alls =)

Går det RIKTIGT Bra Kanske vi kan öppna redan på SÖNDAG!
nu skulle min pappa fått hicka om han läst denna blogg och jag VET vi kan inte gå ut med öppningsdatum förrän vi VET att vi är klara, men just nu är söndag kl 12 min målsättning - på fredag kanske jag skriver annorlunda =)
Hur som haver så blir det Jul för hela slanten och en hel del inrednings tips!
 på STORGATAN 10 C i Älvsbyn.

Ett extra krypin Handplockat med Jultema kan det vara något ?

3 kommentarer:

Unknown sa...

this corner is very warm and full of nice details...kisses
simona

Ingrid sa...

Så fint med vingarna på blockljusen. Jag var in en snabbis i dag och kikade på allt fint ni fått in.

Tyckte jag såg dig svepa förbi utanför mitt kontor. Kan det ha varit så, sitter granne med Randolf...

~Ingrid

Ingrid sa...

Så fint med vingarna på blockljusen. Jag var in en snabbis i dag och kikade på allt fint ni fått in.

Tyckte jag såg dig svepa förbi utanför mitt kontor. Kan det ha varit så, sitter granne med Randolf...

~Ingrid