lördag 12 november 2011

Julen ÄR på gång ;)

Var inte detta lite småfiffigt!
vi har inga filtremsor eller saker för inredning i just filt på butiken men detta ver en kul idé tycker jag.
(fniss världens bästa anställda skriver till mej på Facebook - VI HAR JU filt pollor (kulor till granen) och vita hjärtan i filt ... snacka om att jag inte har kolla ALLS vi har visst saker i FILT på Handplockat ;) )

Denna hittade jag hos Martha Stewart åxå en kulig idé och en Juli idé

Oj vilken liten bild ... jag gillar dessa tomtar från Maileg de har magneter i händer och fötter
de är kalassnygga att fästa på walther & Co stora zinkhus.
Är allt lite små nöjd, jag har flera klappar KLARA
+ några vanliga paket till min Man som fyller år den 28 nov
det är skönt att ha börjat och jag gillar att göra paket =)

Igår fick jag ett nytt arbets uppdrag
det ska nog gå - bilder kommer!

Inga kommentarer: