tisdag 22 november 2011

Speciellt speciella!

Väntar nu på de speciellt Speciella.

Ja så är det för mej
Jag tycker det är så vilsamt och vackert
och efter alla år så tröttnar jag inte på ZINK

Jag verkligen Älskar Walther & Co
de är verkligen udda och "kör sitt race"
detta år hade de en täckt monter i Danmark
och tänk vad jag förstår dem
Är man riktigt Bra vill alla kopiera
så iår fick vi kunder gå in bakom en vägg allt för att konkurenterna inte skulle kunna fota och kopiera.
Jag frågade och fick fotografera i montern men har lovat att inte publicera de bilderna
Bara denna ovan ;)

Bolaget Walter & Co går sin egen väg
och de ÄR mina Absoluta favoriter
(därför åker jag till Danmark för inköp - de finns bara där och i Paris)
Vi handlar i aug och måste sedan betala hela ordern sedan kommer varorna i November
och de de inte har levererat får man en kredit på till nästa år....
inte många som jobbar så och trots det så Får det sälja ... De har verkligen lyckats.

Snart kommer deras Nya zinkhus och ljuvliga saker till oss
de skickades under förra veckan så kanske nästa vecka
kanske nästa vecka.

Det är Julafton för mej när jag får öppna kartongerna från Walther & Co


1 kommentar:

Mel's Designs from the Cabin sa...

Good Morning! Ladders are on my list of things to get....they're so handy in everything....when not in use, they make great design features....thanks for sharing...I pinned your bathtub in my Pinterest wall...love it! Mel's Designs from the Cabin