tisdag 17 januari 2012

Lång tisdag ;)

blid lånad från formex hemsida!

Hej alla glada idag blir det en lång arbetsdag ska hem en snabbis till barene strax och sedan blir det långkörning i kväll på kontoret
skönt att få undan så man kan åka på formex på torsdag med liiiite godare samvete.
Morgonen började med ett köpmanna möte
Intressant

Imorgonkväll är det dax för packning och jag har nyss registrerat in våra entré biljetter till FORMEX
Ni kan besöka Formexhemsida där kan du titta lite närmare på vårens trender och färger;)

Helt suveränt att handla "lokalt" idag fick jag en ny TELEFON min andra var ett måndagsexemplar
men idag fick jag hämta ut en ny VERKLIGEN TOPPENSERVICE på denna BY!

Sköt om ER
eder

4 kommentarer:

irene sa...

Åååå ha det bara jätte roligt på formex!!

Kram Irene

Handplockat sa...

Men Tack fina DU ;D

Ingrid sa...

Jag köpte pärlhyacinter förra helgen. Nu blommar de så fint.

Ha det bäst på Formex nu, lyllos dig!

~Ingrid

Butiken Handplockat sa...

jamen Ingrid jag såg ju det när jag scrollade ner på din blogg ;)

Jaaa det blirJÄRNET torsdag fredag och söndag lördag blir det flyg till Göteborg filmfestival av isdraken sedan tåg tidigt upp till stockholm igen söndag mässan och flyg hem