fredag 1 juni 2012

Är inte tiden då Maj och Juni möts vackrast ?

Godmorgon
 God FREDAG MORGON på  ER
Gårdagen räckte inte till för mej
men idag måste jag hinna med ALLT!
och det som inte är klart får vänta en vecka!
bild Skönahem
Årets semesterdagar står i dörröppningen ;)
nästa vecka är jag ledig!
4 hela dagar
KULIT

Maj och juni möttes detta dygn Det är magisk ute "sent då vi eg inte haft någon värme än"
men att kliva ut från sovrummet på trädäcket är magiskt. Häggen DOFTAR LJUVLIGT och fågelkvittret på gården nästan överrumplar mej.

Är inte tiden då maj och juni möts vackrast?

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Jag håller med dig, men vart är värmen? I natt har löven på några av mina buskar fryst. WTF!!!

Annars är det mycket kallare här i ödemarken tycker jag än på byn - gnäller högljutt!!

~Ingrid

Krusidull sa...

Härligt med lite ledigt... Förra söndafen hade vi 28 grader och idag 5!!! Så sjukt glapp i temp att man blir lite orolig för jord.
Men du ska se att värmen kommer på din ledigehet för jag jobbar sjukt mkt då..
Ha en bra tid
Krusidullan