söndag 17 juni 2012

Nordic LIGHT... Söndagsöppet idag 12-15

 Todelooo alla fina
Idag jobbar jag 12 -15 på Handplockat kom och hälsa på!
Storgatan 17 i Älvsbyn !
Vi har nu ÖPPET ALLA DAGAR till den sista JULI
KULIT
Norrland och det Nordiska Ljuset!
Denna tid på året har vi här i norr ljust året om!
Midnatts solen är underbar den gör att vi får mest soltimmar (oftast varje sommar)
och att allt hinner växa här!
Detta är den högre lyktan! köpte den bums när vi fick hem den vill ha den lägre med
på mässan hade de just detta ljusblå blockljus i den och sand och där på mässan blev jag så käääär!

Ingrid som jobbar på butiken ibland tipsade om Fågelsand i lyktor!
shoppade fågelsant igår och VIPS blev det sommar strand feeling i mina lyktor inne...
och utomhus .. denna står på bordet på bron lyktan med text kommer från House doctor har fransk text och har funnits i evigheter men jag tycker fortfarande så  mycket om den!
nu blev den lite sommrig med sand i!
YIPPPIIII
Nu är de här / akta er vilka midsommar drömmar vi ska bli allihopa ;)
leveransen från Du & Jag kom i fredags
Denna ovan har anlänt
och denna som top inte som klänning vrålsnygg till jeans eller jeanskjol - MUMMA
Du &Jag
Du och Jag är ett ungt varumärke för lite äldre tjejer.
Vår målgrupp är +25 år, men är du yngre så passar nog en hel del kläder ändå...
Vårt mål är välklädda tjejer med attityd, tjejer som tror på sig själva och inte bryr sig om kortvariga trender. Vi tror på självständiga individer som tar egna beslut och som gillar svensk design med känsla för detaljer.
Ta inget för givet, lev idag. Det är bara Du & Jag...
Glöm nu inte att vi har ÖPPET ALLA dagar tom sista juli
SEEE YOU !

1 kommentar:

Ingrid sa...

Ja jag sitter och njuter i trappen :0)

Gosh, såg nyheterna från Du och jag i går. Inte att leka med. SÅ snygga båda linnena och koftan.

Ser fram emot en söndag i butiken :0)

~Ingrid