lördag 9 juni 2012

4 dagar ledigt från jobbet blev en veckas semester !


På planet hem, kul med Internet på planet! Sitter med Revygänget... vi har lämnat Rhodos sitter och surrar vi har haft en toppenvecka trots "fullt program" vi har bla besökt filmhotellet och filminspelnings platsen och skådespelare ;) till filmen
 "Sune i Grekland - all Inclusive" som går upp juldagen!!!!

Rhodos var ön jag först besökte när jag lämnade Sverige för första gången i årskurs tre
 en sista minuten med Mamma,
 året därpå åkte vi dit igen den gången med Pappa vi smet iväg han och jag
Pappa fyllde 50 år!
denna vår fyllde min pappa 80 år så för mej var det 30 år sedan jag besökte ön sist oj vad det hade hänt saker.
men såklart är ön speciell för mej!

Som vi har skrattat denna vecka 8st galenpannor  - jag har verkligen hittat nya skrattmuskler
TACK ALLA FINA för en underbar vecka!

i kväll vänter ett 70 års kalas KULIT sedan fullt schema till nästa fredag då vår dotter
 går ut årskurs nio den 15 juli!
ha en toppenlördagskväll.

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Välkommen hem Anna! Hoppas du haft en skön semester och känner dig utvilad. Du har enbart missat regn här hemma. HUA!

~Ingrid

Krusidull sa...

Härligt med lite semester och att få skratta allra helst, fnissar bara vid tanken på hur skönt det är att skaratta så det gör ont i kroppen..
Krusidullan