torsdag 12 juli 2012

Konstig sommar!

Funderar lite över sommaren 
Bor man i Midnattsolens landsdel så har vi ljust dygnet runt så här års men denna sommaren är lite annorlunda tycker jag!
Detta är sommaren med lampor och  ljus tända!
det är lite mörkt men det måste nog vara denna sommarens väder som gör att vi har lite mörkare nätter!

Förra våren fyndade vi en hörsoffa till övervåningen 
( behoven ändras ungdomarna behöver ett eget "cribbbb" )
så vi åkte och hämtade en vanlig IKEA soffa i recidens staden och vi har bara använt den svarta soff beklädnaden men tidigare i veckan bytte jag till VIT SKRUD
Och de är ju såå mycket mera JAG!
såhär har "trollen" det på övervåningen!
Fond tapeten är småsmå rutig och ser nästan grafitsvart ut Sandbergstapeter
 övriga väggar har vi målat grå!

Bordet är ett om målat blocket fynd vars två karmstolar står på nedervåningen!

Nu är Filmgänget på PLATS Tänk att en filminspelning kan svetsa samman 4 barn på detta vis!
KUL det surras en hel del och idag åker de och ska sova hos William som vill visa sin stad Luleå

Sedan händer det något på måndag och jag får bita mej i underläppen dagligen JAG vill ju berätta men har inte klartecken att göra det än ....

Ha en finfin Torsdag min är som vanligt
FULL TECKNAD!!!
och EFTER JOBBET blir det kvällsbesök på Handplockat
vi utökar REAN ( i Lokalen Bredvid under dagen och jag ska fixa mera ikväll) 
för nuuuu har det börjat droppa in NYHETER
Tadaaaa NoaNoa levererade igår 
PIRRR I PIRRRR

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Så kul att se bilder hemifrån dig Anna, mer av det. Ett sådant rum för ungdomarna är ju guld värt.

~Ingrid

Handplockat sa...

JA visst är det
nu funderar vi på att samla ihop slantar till en STOR Platt (allt är knubbigt här vi har bara en plattis och tvn uppe är inte så STOR som man kan ha nu ;)) TV uppe så att det blir där man verkligen kan spela och Chilla....

:)