tisdag 21 augusti 2012

Ska man vänta tills man får TID blir det aldrig :)

BRAK - mitt i kvälls stunden, loggade ut från Facebook illa kvickt!
Men det var ingen fara det var bara maken som lastade "paddan" på traktorskopan
Efter jobbet har han kört lass med sand och nu även packat detta, i det hål han grävde igår.
(SENT... grannarna kommer att blänga på oss är jag rädd)
Nu har vi påbörjat vårt växthusprojekt ... lagom till höstens intåg!
Ingen semester och ledighet iår, men jag tror att vi behövde något för oss själva
det glimtade som till i ögonvrån på maken, när vi pratade om växthuset förra veckan!
Vi har inte TID och vi kommer INTE att bli FÄRDIGA men ibland måste man få göra något för sig själv åxå!
Maken och vår dotter har åkt till vår son jag är lite för hängig... (inte det bästa att ha dem på vägen sent om kvällen) så det blev ett blogginlägg till här idag!
Mina runda (såklart) favoritkorgar som finns i flera färger hos Bruka
har nu kommit i en vidare modell
Denna vita köpte jag in :) fin tycker jag!
En av årets Snyggaste ljusstakar... behöver inte tänka advent tycker jag, snygg året runt.. köpte in TVÅ st Hur tänkte jag nu ?
Bästa BRUKA jag TRIVS alltid i deras showroom i Frihamnen
Nya klockor i TRE olika storlekar - De OCH nya modellen "Manhattanhusen"
packas upp snart på Ortens målarmästarbutik
Interiör & Design
"plejset to bi om man vill skapa ett HAPPY HOME"
Denna tiden på året får man alltid sona för att man INTE varit snäll
men nu är det så dags... alldeles för kort tid till JUL
Denna avlastningsbyrå har jag sneglat på de två senaste inköpen NU har den dessutom fått en HYLLA GAAAAAAAAAAAAH
Tomten jag kan förklara....

Inga kommentarer: