lördag 18 augusti 2012

Gissa VEM som dök upp JUST när VI skulle göra våra inköp?

Jag erkänner jag blev faktiskt lite STAR STRUCK....
När vi satt oss ned i montern för att lägga vårordern så kliver självaste 
Ewa in i montern
Ewa i Walla säljer sina plagg i många länder och är en av mina absoluta favorit designers
Hej ... jag bara MÅSTE få ta en bild å dej .. fick jag fram
så det blev en blid på Svartklädda designern 
och de två karamell snygga pinglorna som "hängde våran order"
lätt disträ blev jag allt Ewa satt med och lyssnade medans vi jobbade igenom oss 
Våren och Sommaren 2013 är SÅ FIN

Nicolas Vahés monter  på Formex
kommer fint från House Doctor och kocken Nicolas 
snart på Handplockat!!!

GAAAAAAH 
Jag och min MODEGODI
Torsdag kväll var vi bjudna till självaste Café Opera av Stockholms Modecenter...
Det blev AfterWork - som ni ser så var jag rätt så "SLUT" efter en HELDAG på Formex 
men vi bet ihop och åkte dit - vi är glada att vi gjorde det!

Watt & Veke !!!!
HALLÅÅÅÅÅ ÄNTLIGEN strax finns deras underbara sortiment på Interiör & Design
och Watt och Vekes magiska julstjärnor kommer även att hamna i vår Web butik
www.handplockat.nu
Strax frukost och MERA MÄSSA INSPIRATION OCH ARBETE

Inga kommentarer: