torsdag 23 augusti 2012

I´m the Queeen of flipflopps

Tjingeling
Torsdag vart RUSAR veckorna?
Här på orten "ligger det och sjuder" många saker på gång 
- så denna vecka har varit annorlunda kan jag lova!

Nu är beslut taget Handplockat har öppet ALLA dagar fram till den 23/12 SÅ KUL
Jag ÄLSKAR att få jobba i butiken söndagar så jag får träffa kunderna och SE vilket /vad från inköpen som swichar iväg snabbt och vart vi får gensvar vilka leverantörer ni gillar bäst ....

HÖG MYSFAKTOR ELLER HUR !!!

Jag Ä L S K A R flipflops
När den karamellsöta resanden packade upp dessa i februari (vi köper in höst & vinter i januari och februari) så sa hon - dessa godingar är ju helhärliga även om man är varm om fötterna 
men vill ha MYSIGA TOFFLOR!!!

De har anlänt nu de finns i vår webb butik
www.handplockat.nu

Shepherd är nytt på Handplockat men inte för mej och min man,
 vi hade tidigare skobutik och vi älskade shepherd redan då 
nu har Shepherd börjat med heminredning /skinn och annat  så vi kommer att sälja deras Inredningsartiklar samt tofflor i herr dam och barn!

Första dam och barn leveransen har anlänt i veckan !!!!
Nu blir det framtidsplanering med Handplockade personalen och har man tur en morgonkopp kaffe med!
Sköt om er 

Inga kommentarer: