fredag 21 september 2012

Favoriterna åker oftast på... "coola combon"

Jag har nästan BOTT i denna Georgia från ChillNorway (och mina Circle Jeans) den senaste tiden
då man inte hinner med FREDAGSMYS HEMMA så får man ha Mys hela veckan PÅ JOBBET
:)
Tröjan har ett glitter tryck på ryggen i brons....

i samma serie finns Brallisen 
"Afterskii" byxan eller Som Anna på chillNorway....sa vid inköpen
-Man vill väl vara COOLAST när man går ned på Coop eller ICA för att köpa kvällsglassen!

Här har du kombon ihop
vi har den i grått men den finns säkert i någon annan shop i denna beiga...
personligen så tycker jag den gråa är klockren så därför köpte jag in den!
Du hittar dem i vår Web butik

www.handplockat.nu

Ha nu en härlig fredag med massor med MYS
vi bygger herrekipering maken å jag 
men det är väl inte så låg mysfaktor på det 
Eller hur ;)


Inga kommentarer: