torsdag 20 september 2012

Igår kväll smattrade regnet mot rutan...

Hejhej glad att du kikar in 
Igår kvällsmattrade regnet mot rutan... och när jag kom hem sent från jobbet så tänkte jag på vår dotter
hon har varit febrig i flera dagar och den vanliga rossel och höst snuvan har kramat henne hårt de senaste dagarna men TROTS ALLT åkte hon på Hajk med Gymnasieklasserna.
 (Mamma man får inte godkänt betyg i gymnastik om man missar hajken i ettan och trean - och iofs har hon väl rätt med våran "TUR" så får hon väl vattkoppar till nästa hajk i årskurs tre så det är lika bra att se till att man har gjort det)
Nu regnade det i går kväll jag funderade verkligen hur de hade det i tälten i urskogen!
men idag skiner solen UNDERBART och ikväll är hon hemma igen!

Underbara bilder från Jotuns inspirationsblogg


Jag behöver dubbel dag idag och i morgon och lördag + söndag skulle åxå sitta fint!
Vart är det man faxar in en beställning på extradygns timmar? jag behöver lägga in en sådan order!

Nu väntar vi på golvet till Herrbutiken
idag hoppas jag att maken får upp väggar i två skyltfönster ( i väntan på golvet)
Det har börjat dyka upp kartonger med varor i allafall
jag har inget fönster ut från mitt kontor men ett fönster ut mot lagret :) 
Herrkallingar... och annat anländer  i en strid ström. 

Lite har jag fått undan denna morgon
Beställt skyltdockor  och hängarmar galgar och Larmbågar + larm...
Fond tapeterna är beställda och vi valde kulörer till skyltfönsterväggarna denna morgon
om allt fungerar och flyter på och jag får extra timmar några dygn framöver sååååå kan vi snart öppna!

Nu ska jag hoppa i lastbilen "forever alone" (skulle åkt för två timmar sedan)
men då kan man spela radion hur högt man vill i lastbilen så allt ont har något gott med sig ;)

Ska styra Lastbilen norrut Inget kulit på gång men nån måste göra det
jag är inget big fans av det "stora varuhuset" men det är bara att pallra sig dit.

E4:an here i come

Inga kommentarer: